404 error — bij ons ben je geen nummer

Ben jij gevoelig voor image? Baal je ervan als mensen afhaken terwijl jouw dienstverlening echt top is? Snap jij het niet dat concurrenten meer aandacht krijgen? Denk jij nog steeds dat het om de inhoud gaat? Tja misschien moet je het volgende dan maar eens lezen.

Soms kan het lastig zijn om jouw bedrijf draaiende te houden. In eerste instantie focus je dan op de kosten. Maar vaak helpt dat niet genoeg.

Image

Juist een nieuwe aanpak waarmee je het imago van jouw bedrijf wil opkrikken helpt dan beter. Terwijl je tegelijkertijd zorgt dat je onder de aandacht komt van jouw klanten. En je blijft vooral dat werk doen wat je al deed, alleen breng je het nu anders.

“Je wilt toch niet dat mogelijke klanten naar de concurrent gaan omdat de eerste indruk hen afschrikt?”

En dat terwijl je heel wat meer te bieden hebt dan ze denken! Voor het imago van jouw bedrijf dien je aandacht te besteden aan een goede presentatie. Een eerste indruk achterlaten kun je maar één keer. Maar ja, wat ga je dan laten zien?

Het klopt tot in de details

Wat is er nu mooier dan een herkenbare stijl te hebben die er gewoon super gelikt uitziet?! Zo’n huisstijl en logo waarbij je denkt, ‘Gaaf zeg, dat is echt meesterlijk ontworpen!’. En waarbij je van jouw relaties en klanten te horen krijgt dat ze het echt een super tof logo vinden en dat het gewoon helemaal klopt.

Serieus worden genomen

Op zo’n manier kom jij met jouw bedrijf in de picture en dat is leuk want daarmee trek je klanten! Klanten die aan de huisstijl en uitstraling zien wat jij doet en vooral hoe je het doet.

“Dat jij je werk en bedrijf serieus neemt omdat je een enorm strakke huisstijl en website hebt die er flitsend uitzien.”

Waar je ze dan ook ziet. Van een tablet, tot een facebook pagina, tot op je smartphone, of gewoon op je computerscherm.

Hoe werkt het?

En dan vraag je je af, hoe doet ie dat nou? Nou dat is vrij simpel. Ik kijk naar jouw klantengroep, naar de markt of branche, naar jouw concullega’s en ik neem jouw wensen in acht. Dat samen gooi ik op één grote hoop en dan krijg je zoiets als een gelikte huisstijl en een moderne website. Die dan ook nog eens in de smaak vallen bij de mensen met wie je zaken doet. Da’s lekker toch?

Wat laat ik zien voor een eerste indruk?

Maar wat ga je dan laten zien? Geen zorgen, daarvoor hebben we zojuist gekeken naar jouw klanten, concullega’s en de branche. Dat bij elkaar geeft mij genoeg input om een geweldige presentatie neer te zetten.

Wat moet ik zelf doen?

Jij hoeft alleen maar over jezelf te vertellen, over jouw motivatie om te gaan ondernemen, over jouw toffe bedrijf en waarom je weleens overwerkt omdat het gewoon druk is. O en vergeet niet voor een lekker bakje koffie te zorgen.

Het verschil

Maar dat doen in principe alle reclamebureaus dus waarom zou je met Bert Flier Design samenwerken?